De laatste handelingen bij de Vredeszaak

Op 30 mei was de laatste dag van de Pop-up store van de Alkmaarse Kerken.

Velen konden kennismaken met wat kerken vandaag doen in Alkmaar. iedere dag waren er workshops , mediatieve momenten en lezingen in de Vredeszaak. In diverse kerkgebouwen waren andere activiteiten.

Op 3o mei verzorgde Hans Bokhorst het laatste meditatief moment.

SAM_4480                                                                                           SAM_4481

En moest er aan het eind van d e dag opgeruimd worden, de niet-verkochte artikelen van de lutherse diaconale actie. Maandagochtend wordt de hele zaak weer leeg geruimd.

IMG_0439                                                                  IMG_0440

Dank aan alle vrijwilligers die de opening van de Vredeszaak mogelijk maakten en Coos de Wit die iedere dag zorgde voor de opening en sluiting van de Vredeszaak. Het licht kan uit, de deuren op slot. We maken ons klaar voor de afsluitende viering op zondag 31 mei om 13.00 uur in de Vrijheidskerk m.m.v. The Voice Company.