Online ontmoetingsbijeenkomst Oecumenisch Platform Noord-Holland

Op dinsdagavond 8 juni 2021, aanvang 19.30 uur, organiseert het Oecumenisch Platform Noord-Holland een online ontmoetingsbijeenkomst. Het thema van de bijeenkomst is: Het licht en donker van corona. Hoe gaan kerken verder na corona?

U kunt zich aanmelden voor donderdag 3 juni. Enkele dagen voorafgaand aan de bijeenkomst ontvangt u een link naar de Zoommeeting.

Corona zet ons aan het denken over wat ertoe doet: persoonlijk en als lid van een geloofsgemeenschap. Reikhalzend kijken we uit naar de versoepeling van de maatregelen. Hoe zal het verder gaan? Pakken wij de draad op zoals het was of ervaren we dat het ook anders kan?

Hoe gaan kerkgemeenschappen verder na corona? Brengt het ons dichter bij elkaar? Wat zijn aandachtspunten en waar liggen kansen? We starten de avond met inspirerende verhalen van gastsprekers. Daarna gaan we in groepen uiteen om van gedachten te wisselen. We kijken ernaar uit om samen met u het licht en donker van corona te verkennen!

Aanmelden kan via onze website: https://www.oecumenischplatformnh.nl/contact  of email info@oecumenischplatformnh.nl. Graag aanmelden voor donderdag 3 juni 2021. U ontvangt enkele dagen voor de bijeenkomst de digitale link naar de bijeenkomst.

Onder deze link vindt u de volledige uitnodiging en het programma:  Uitnodiging online oecumenische ontmoetingsbijeenkomst 080621 DEF