Passionkruis in Heiloo: Alles komt goed?!

Wie kent niet het lichtgevende kruis van The Passion?
Het kruis komt naar Heiloo. Daaromheen wordt een middag en avond van ontmoeting en bezinning georganiseerd op weg naar Pasen.
Iedereen wordt van harte uitgenodigd om erbij te zijn.

Op zaterdag 9 april ligt het lichtgevende kruis op het plein voor de Ter Coulsterkerk aan de Holleweg. ‘s Middags tussen14.00 – 17.30 uur is er gelegenheid om een kaarsje te branden, kaarten te schrijven voor iemand die dat nodig heeft of een vragenwandeling te maken. Voor jeugd en jongeren is er een speciale speur- en activiteiten tocht. Ook aan de jongste kinderen wordt gedacht. Er is iets te drinken. Ook ‘s avonds tussen 19.30 – 22.00 kan je een kaarsje komen branden. Er is alle ruimte om gedachten te delen, vragen te stellen of gewoon even stil te worden. Het thema is: Alles komt goed?! Het is niet makkelijk daar altijd in te geloven. Maar wat hoop je? Wat houd je op de been in moeilijke en bange tijden? Hoe kunnen we elkaar daarin ondersteunen? Kom langs! Denk mee, doe mee!

‘s Avonds om 20.00 uur is er in de Ter Coulsterkerk een concert met theatermaker en verhalenverteller Kees Posthumus: Maria van Magdala en anderen ontmoeten de levende Heer. Alles komt goed? Beter kan het niet worden!
Welkom! Boek je tickets voor het concert op www.zingenindekerk.nl  Een ticket kost € 10,00. Een deel van de opbrengst is voor Kerk in Actie. Je hoort er meer over tijdens het concert.

Het programma wordt georganiseerd door plaatselijke kerken in Heiloo

Datum: zaterdag 9 april 2022
Locatie: Ter Coulsterkerk, Holleweg 111, 1851 KE Heiloo
Rond het kruis: 14.00 – 17.30 uur; 19.30 – 22.00 uur (gratis)