Filmavond in de Blije Mare

Op donderdagavond 13 november a.s. zal er weer een filmavond zijn. Vlak na Allerzielen, een film met een passend thema. ‘Departures’ volgt de diepgaande, ontroerende en soms ook komische kennismaking van Daigo Kobayashi met de dood terwijl hij de wonderen, vreugde en betekenis van het leven ontdekt.

In de film ‘Departures’ is de hoofdpersoon, Daigo Kobayashi, een getalenteerd cellist, maar komt door omstandigheden terecht bij een uitvaartondernemer. Hij maakt kennis met het werk en de officiële rituelen en door de dagelijkse confrontatie met de dood, begint hij in te zien waar het in het leven werkelijk om draait.

Locatie: De Blije Mare, kerkhal,   Kajakstraat 60. (naast de Mare)

Tijd aanvang film: 19.45 uur, toegang   gratis!

U kunt ook vooraf komen eten. Voor opgave maaltijd: Yvonne Smit, kerkelijk werker, y.smitpga@gmail.com  of   06-44512032

Aanvang maaltijd: 18.30 uur, vanaf 18.15   uur welkom.

Kosten maaltijd € 5,50, inclusief 1   consumptie (koffie of thee) 4 euro voor mensen met een kleine beurs, betaling   vooraf ter plekke.