Laurentius exposeert

Van iconen tot kantklossen, van gedichten, schilderijen, foto’s, bloemstukken, naaldkunst en zelfs gebak. Het is allemaal te zien op de speciale tentoonstelling in de Oud-Katholieke Kerk van Alkmaar tijdens de Open Monumentendagen. Het thema is dit jaar ‘Kunst en Ambacht’. In onze kerk hebben we aan onze leden gevraagd of ze misschien zelf iets maken in hun vrije tijd, en of dat in de kerk te zien zou mogen zijn. Het resultaat is een boeiende en veelzijdige tentoonstelling!

Deze tentoonstelling “Laurentius Exposeert’ is tijdens Open Monumentendagen 2015 gratis te bezoeken. Op zaterdag 12 september van 10.00 uur tot 17.00 uur en zondag 13 september van  13.00 uur tot 17.00 uur. Zondagmorgen begint om 10 uur onze kerkdienst, waarbij ook iedereen welkom is!