Maaltijd en filmavond in de Blije Mare: Sagrada – El misteri de la creació

Zeg je Barcelona, dan zeg je La Sagrada Família. Dit imposante bouwwerk, waaraan al in 1882 werd, is hét bekendste werk van de legendarische architect Antoni Gaudi. In de fascinerende documentaire ‘Sagrada – el misteri de la creació’ van de Zwitser Stefan Haupt, krijgen we een indruk van het ’s werelds beroemdste kerk-in-aanbouw en haar geschiedenis.  Een documentaire die mede door de prachtige beelden, betrokken mensen en muziek van Bachs Mis in b-klein van begin tot het einde boeit!

Aanvang maaltijd: circa 18.30 uur. Inloop vanaf 18.15 uur.

Aanvang film: circa 19.45 uur.

Toegang film: gratis. U/jij kunt ook alleen voor de film komen, dan hoeft u zich niet van te voren op te geven! Koffie en thee kosten dan € 1,-

U kunt zich tot en met de maandag voorafgaande aan 17 maart opgeven voor de maaltijd bij Yvonne Smit, kerkelijk werker, y.smitwerk@telfort.nl  of via 06-44512032 (u/jij kunt ook inspreken op de voicemail, het wordt genoteerd). Kosten voor de maaltijd inclusief consumptie zijn € 5,50 en voor mensen met een kleine beurs € 4,-.