ORGELBENEFIETconcert “De laatste lood/tjes”.

Welkom iedereen!
Buren, stadbewoners, kerkmensen,muziekliefhebbers en iedereen die een gokje wil wagen……
Help ons om de laatste gelden bijeen te sprokkelen voor

het vernielde

en nu inmiddels herstelde orgel!!!!!!!!

Daarom koop lootjes!
De lootjes kosten 2,50 per lot en 5 voor 10 euro, aan de ingang*.
In elk geval is uw toegang een lot uit de loterij. Daarnaast diverse prijzen. Het concert belooft een gevarieerd programma te zijn, met allereerst zang, muziekgroep Pangaea (Keltische muziek), Ferroforte, orgel en de nieuwe vleugel.
Want in de dienst voorafgaande aan het concert wordt de nieuwe vleugel ingewijd. Dan is iedereen natuurlijk ook welkom.
Dus u kunt komen om 10 uur,om 11 uur bij de koffie, om 11.15 uur aanvang concert of om 12.10 uur (trekking hoofdprijs en korte pauze). Om 12.20 uur begint het concert dan weer. Mogelijkheden genoeg. Mis het niet!!!
* U kunt lootjes aanschaffen bij de ingang en eventueel vooraf bij de diaconie van de Lutherse kerk: diaconie Lutherse kerk Alkmaar NL46INGB0000354212 ovv lootjes orgelbenefiet