Start ouderencafé De Olde Mare

Het gaat beginnen, ouderencafé De Olde Mare. En waar gaan we het over hebben? Deze eerste keer staat in het teken van een inleiding op ‘lastige verhalen’ uit de bijbel en zal gaan over:  “Niet wat, maar hoe lezen we de Bijbel?” We mikken op een uur met elkaar, ook even kijken, want we doen dit voor het eerst. Ds.  Joan Idzenga is onze eerste spreker en bijt de spits af. Zij is werkzaam als geestelijk verzorger bij De Zorgcirkel, o.a. locatie Westerhout.

Het idee is, eerst een introductie op het onderwerp  door de spreker, om vervolgens in groepjes hierover samen door te spreken en nog even aan het einde met elkaar uit te wisselen wat er zo op tafel kwam. Daarna sluiten we het geheel gezellig af door elkaar te ontmoeten bij een eenvoudige high tea die duurt tot circa 16.15 uur.  Hopelijk tot dan!

Een ieder, van binnen en buiten de PGA, is van harte uitgenodigd. De Olde Mare is een initiatief die o.a. is voortgekomen uit de resultaten van de gehouden 75plus-enquête binnen de PGA.

hartelijke groet, Yvonne Smit, kerkelijk werker PGA, sectie noord, tel.nr.06-44512032 (maandagmiddag t/m donderdag), y.smitwerk@telfort.nl