VOLKSKERSTZANG 2019

Kerst in de huiskamer van Alkmaar: bent u er ook bij?

Komt u zaterdag 21 december ook naar de Grote Sint Laurenskerk om samen de traditionele kerstliederen te zingen en te genieten van het mooie orgel? Verder spelen voor u het Harmonie-orkest Aurora en treden er verschillende koren op: Vrouwenkoor Canto Picasso, het kinderkoor onder leiding van Adinda Vis en het alom bekende Projectkoor met een solist.

De traditionele Alkmaarse Volkskerstzang in de sfeervol aangeklede Grote Sint Laurenskerk is inmiddels een begrip en daar nodigen wij u graag voor uit. De toegang is gratis! Er is een wel een collecte voor een vrijwillige bijdrage bij de uitgang.
Na afloop kunt u onder het genot van een kopje koffie of thee en een lekkere kersttraktatie nog even gezellig napraten.
De kerk gaat open om 19.00 uur en het programma begint om 19.30 uur, maar zorgt u vooral op tijd te zijn, want we verwachten weer veel belangstellenden.
Voor verdere informatie: www.volkskerstzang-alkmaar.nl