Zangmiddag met Marten Kamminga

‘’ Zingen uit het nieuwe liedboek? Kunnen we niet wat oud vertrouwds zingen?”

Dat kan en gaan we ook doen. Kijken wat er vertrouwd is in en buiten het liedboek.

En kijken waarom bepaalde liederen er wel of niet in voorkomen…

Zingt u, zing jij mee op donderdag 10 maart a.s.  in de Immanuelkerk in De Blije Mare. Aansluitend is er koffie en thee en gelegenheid elkaar te ontmoeten.
Een ieder, van binnen en buiten de PGA, is van harte uitgenodigd. De zangmiddag is een initiatief die o.a. voort is gekomen uit de resultaten van de gehouden 75plus-enquête binnen de PGA.

De gastmusicus: Marten Kamminga is geboren in Noord-Scharwoude waar hij begon als organist in de Gereformeerde kerk naast zijn vader. Hij is muziektherapeut geweest in Ermelo en is organist in Putten en Amsterdam (Engelse kerk aan het begijnhof). Hij heeft liederen geschreven die zich kenmerken door eenvoud van taal en melodie en die verzameld zijn in de bundel “nader tot jou”.

Hartelijke groet, ook mede namens Marten Kamminga,

Yvonne Smit, kerkelijk werker